fredag 2 januari 2009

Dags att boka in dig för pysselträff 24 januari!!

Halloj alla pyssliga vänner!
Nu är det dags att anmäla sig till nästa träff hos Enköpings Pyssel. Du kommer väl? Antalet platser är begränsade till 44 personer, så det gäller att skynda med anmälan. Vi kommer att hålla till under Folktandvården på Västra Ringgatan 18. Parkering finns alldeles utanför entrén.

Dag: 24 januari
Tid: 08.00 - 24.00 ( minst )

Se information i menyn till höger om hur du anmäler dig!



OBS! Sista ordinarie anmälningsdag är 7 januari.
Då bör pengarna synas på bankkontot.

( om du ser att det är lediga platser efter 7 januari så maila oss för vidare information )

Vi hoppas att du kommer!
Johanna Ulrica Annelie

1 kommentar:

Sara sa...

Hej!
Jag undrar om det finns platser kvar till träffen nästa lördag den 24 jan?
Jag hittar ingen mailadress dit jag ska skriva och fråga så jag gör så här.

Finns det en plats kvar så skulle jag bli sååå glad. :) Finns det det?
/Sara
onnebysnabelahotmailpunktcom