tisdag 27 januari 2009

Träff igen lördagen den 14 mars.

Lördagen den 14 mars är det dags för träff igen och anmälningarna har redan börjat trilla in. Betalning=bokad plats. Mer info om sista inbetalningsdatum kommer inom kort. Information om träffen finner du i menyn till höger.

På denna träff kommer vi ha Pysselparadiset som butik. Butiken tar emot förbeställningar och då får man 10% på hela sortimentet! Dina saker tas då med till träffen! Ange ”Enköping” i rabattkodsfältet i kassan så kommer rabatten automatiskt. Klicka även i rutan ”Hämtas i butik” så stryks frakten.

Det erbjudandet vill ni inte missa!

Hoppas att vi ses.
Johanna Annelie o Ulrica

Deltagarlista

3 kommentarer:

Jenny sa...

Haha! Jag diggar er nya logga! :) Jag inväntar mitt schema för att se om jag kan komma. Men jag hoppas det ska gå!

Vero sa...

Halloj!
Såg er inne på Ilovepyssel.se och blev nyfiken. Inte så långt ifrån varandra iallafall. Jag bor i Östhammar. Ska kolla in er sida ännu mer.

Trevlig helg!

Zingo sa...

Jag kommer att sakna Er på träffen flickor!!!
Ni kanske kan ägna en tanke åt mig snälla??..

Kram på Er!

//Sara