måndag 16 mars 2009

Foton

Här kommer mina (Annelies) foton från träffen i lördags. Mina alster från träffen finns i min blogg. Skapandet är i full gång. Närmast kameran sitter Anna och mitt emot henne Pia, Marie och Linda.
Pia har varit och shoppat ur Pysselparadisets stora och fina sortiment.



Ulrica och Johanna kikar igenom allt fins som vi har fått från våra sponsorer.


På storbildsskärmen visade vi Schlagerfinalen och det sjöngs med och tycktes bland alla i lokalen.

Ulrica var mest engagerad och gav Agnes rejält med röststöd.

Maya chalkar för fullt.

Sophia och Suss var sist kvar vid sitt bord och fick en stor yta att skapa på/vid.

Johanna koncentrerar sig på vad Linda mitt emot säger.


Anna i skapartagen.

Fullt skapande till ljudet av Agnes fantastiska röst.

Det var allt från Annelies kamera den här gången.

~ Annelie, Ulrica och Johanna ~

2 kommentarer:

Himlen Runt Hörnet! Sala sa...

Åh, va stökigt och bra ni verkat haft! Såg att min stol stod tom! Ja, jag får skärpa mej till nästa gång!

Zingo sa...

WAAAAAAAAAAH!!! Jag saknade Er i lördags!! Det kniper lite extra i hjärtetrakten när ni ser ut att ha så in i baljans roligt! Jag hoppas att ni skänkte mig en och annan tanke??.. ;)